loading...
ملک دانلود WwW.MalakDownload.CoM ، دانلود برنامه ، دانلود نرم افزار ، نرم افزار آندرويد ، دانلود آهنگ جديد ، دانلود فيلم ،‌دانلود فيلم ايراني
مصطفی بازدید : 90 دوشنبه 27 آبان 1392 نظرات (0)

یش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

نرم افزار InoMail – Email این امکان را به شما می دهد تا به راحتی و سریع ترین زمان ممکن به ایمیل های خود دسترسی داشته و آن ها را مدیریت کنید . اگر به دنبال یک ابزار همه جانبه جهت مدیریت ایمیل ها هستید بدون شک این برنامه می تواند بهترین انتخاب باشد ! اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا ویدجت مخصوص این اپلیکیشن را بر روی صفحه نمایش دستگاه اندرویدی خود قرار دهید . همچنین لازم به ذکر است که برای سفارشی سازی برنامه قادر خواهید بود  تا از تم های مختلف استفاده کنید .

مصطفی بازدید : 79 دوشنبه 27 آبان 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

به کمک نرم افزار ProfiMail Go – email client می توانید به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن بر روی ایمیل های ارسالی و دریافتی خود مدیریت داشته و آن ها را مشاهده کنید . برای اجرا تنها کافی است آن را بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب نموده و سپس وارد حساب کاربری خود شوید . اگر تعداد ایمیل های دریافتی شما بسیار زیاد است این امکان را خواهید داشت تا آن ها را با استفاده از این برنامه جستجو کنید . همچنین لازم به ذکر است که از قابلیت اصلی این اپلیکیشن می توان به امکان Attachments  فایل ها اشاره داشت . پس از Attachments  کردن قادر خواهید بود تا فایل مورد نظر خود را به دوستان خود ارسال نمایید .

مصطفی بازدید : 94 دوشنبه 27 آبان 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Google Translate بی شک قدرتمند ترین ابزار موجود برای ترجمه کردن زبان های مختلف به یکدیگر می باشد که قادر است لغت های مورد نظر شما را در ۶۴ زبان زنده دنیا ترجمه کند .

مصطفی بازدید : 99 دوشنبه 27 آبان 1392 نظرات (1)

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

اگر به زبان انگلیسی علاقه مندید و یا فهمیدن معنی لغات انگلیسی به زبان انگلیسی برایتان اهمیت دارد پیشنهاد می کنیم نرم افزار Offline English Dictionary را از دست ندهید . با داشتن این اپلیکیشن که به صورت آفلاین ارایه شده است خواهید توانست به سادگی از معنی بیش از ۱۴۰۰۰۰ لغت بدون نیاز به دسترسی اینترنت آگاهی پیدا کنید . از جمله ویژگی های بسیار جالب این نرم افزار قابلیت شنیدن تلفظ دقیق لغات با لهجه های آمریکایی و بریتیش با استفاده از سیستم پیش فرض اندروید می باشد که قطعا می تواند در کنار فهمیدن معنی لغات بسیار مفید و کاربردی باشد . اگر می خواهید در سفر و یا مکان هایی که در آنجا دسترسی به اینترنت ندارید باز هم از کسب علم غافل نگردید ، استفاده از این برنامه را به شما پیشنهاد می کنیم .

مصطفی بازدید : 112 دوشنبه 27 آبان 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

آیا به دنبال یک دیکشنری همراه هستید ؟ اگر به دنبال چنین دیکشنری ای هستید پیشنهاد می کنیم که به هیج عنوان Dictionary.com Premium را از دست ندهید . این برنامه با ارائه بیش از ۲,۰۰۰,۰۰۰ لغت همراه با نمایش مترادف ها به یکی از بهترین و قدرتمند ترین دیکشنری های موجود برای دستگاه های اندرویدی تبدیل شده است . اگر مایل باشید قادر خواهید بود تا با استفاده از سیستم جستجوی صوتی به دنبال کلمات مورد نظر خود باشید . همچنین لازم به ذکر است که از قابلیت اصلی این اپلیکیشن می توان به امکان تلفظ کامل کلمات اشاره داشت .

مصطفی بازدید : 119 یکشنبه 26 آبان 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

پلیر ZPlayer این امکان را به شما می دهد تا به آسانی و در سریع ترین زمان ممکن فایل های موسیقی و ویدیویی خود را پخش نمایید . همان طور که می دانید این پلیر به صورت پیشفرض بر روی گوشی های وینوز فون ۸ قرار داشته و اکنون شما می توانید تجربه کار کردن با پلیر ویندوز فون ۸ را با دستگاه اندرویدی خود داشته باشید . وجود باند های اکولایزر ، رادیو آنلاین ، در دسترس بودن کتابخانه موسیقی ، ویدجت اختصاصی و پخش فایل های تصویری از قابلیت اصلی این اپلیکیشن به شمار می روند . در حال حاضر این پلیر با سیستم عامل اندروید ۴ سازگاری دارد . همچنین لازم به ذکر است که این پلیر به صورت کامل از زبان های زبان انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی و پرتغالی پشتیبانی می کند .

مصطفی بازدید : 275 یکشنبه 26 آبان 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

Advanced Task Manager Pro بهترین نرم افزار اندروید در زمینه مدیریت برنامه های در حال اجرا می باشد که تا کنون ارایه گردیده است . با این اپلیکیشن می توانید به واسطه بستن برنامه هایی که نیازی به اجرا بودن آنها در پشت زمینه ندارید سرعت پردازش کارهای ضروری تر را بالا برده و همچنین کاهش مصرف انرژی را برای خود به ارمغان بیاورید .
نسخه جدید این برنامه که هم اکنون می توانید از اندرویدها دانلود نمایید دارای یک محیط کاربری جدید و البته زیبا است که شما را از استفاده آن هیچ گاه خسته نخواهد کرد .

مصطفی بازدید : 94 یکشنبه 26 آبان 1392 نظرات (0)

 پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

گاه تماشای یک فیلم مهیج در یک مسیر خسته کننده و یکنواخت می تواند اشتیاقی مضاعف در شما ایجاد نماید از این رو استقاده از یک پلیر مناسب  در تلفن همراه که قابلیت پخش همه فرمت ها را داشته باشد می تواند به شما در تماشای فیلم مورد نظرتان یاری دهد. برنامه MoboPlayer یک پلیر قدرتمند اندروید است که با بهره گیری از طراحی مهیج و جذاب خود در نظر دارد فیلم های شما را با کیفیتی بالاتر به نمایش در آورد. افزون بر این برنامه قادر است زیرنویس فیلم را برای شما به نمایش دهد.

مصطفی بازدید : 90 یکشنبه 26 آبان 1392 نظرات (1)

WinRAR 5.00 Final محصول شرکت RarLabs یكی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا 10 درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج كند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند exe در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید.

تعداد صفحات : 89

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 797
  • کل نظرات : 75
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 72
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 189
  • باردید دیروز : 179
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 935
  • بازدید ماه : 6,000
  • بازدید سال : 37,584
  • بازدید کلی : 720,891
  • کدهای اختصاصی

    رتبه سنج گوگل

    رتبه سنج گوگل

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    malakdownload.com Real PR