loading...
ملک دانلود WwW.MalakDownload.CoM ، دانلود برنامه ، دانلود نرم افزار ، نرم افزار آندرويد ، دانلود آهنگ جديد ، دانلود فيلم ،‌دانلود فيلم ايراني
مصطفی بازدید : 296 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای حمید طالب زاده به نام پا قدم با بالا ترین کیفیت
ترانه : مریم اسدی ، آهنگ : میلاد باران ، تنظیم : میلاد هاشمی

 


مصطفی بازدید : 285 سه شنبه 16 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای پویا بیاتی به نام یه حالی دارم با بالا ترین کیفیت
ترانه و ملودی : پویا بیاتی ، تنظیم : عابد بسطامی ، گیتار : مجتبی تقی پور

 

 

مصطفی بازدید : 326 سه شنبه 16 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای محسن یاحقی با نام داشتم گریه می کردم با بالا ترین کیفیت
ترانه و آهنگ : محسن یاحقی ، تنظیم :  میلاد قیناقی ، میکس و میسترینگ : محمد فلاح
مصطفی بازدید : 300 دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Xilisoft Video Converter نرم افزار مبدل قدرتمندی از سوی کمپانی معروف Xilisoft میباشد که امکان تبدیل ویدیو به فرمت های ویدیویی معروف را برایتان امکان پذیر میکند ( تبدیل AVI به MPEG، WMV به AVI، WMV به MPEG یا H.264/AVC تنها بخشی از امکانات این نرم افزار قدرتمند میباشد )تبدیل فایل های AVI برای دستگاه های PSP, PS3 iPod, iPhone, Apple TV, Zune, Archos, blackberry, iRiver PMP ، تلفن های همراه دیجیتال و تبلت ها از برجسته ترین ویژگی های این نرم افزار است. 

مصطفی بازدید : 730 دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

WinRAR  محصول شرکت RarLabs یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا ۱۰ درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند exe در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید.

مصطفی بازدید : 286 دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Windows 7 USB / DVD Download Tool به طور معمول ویندوزهایی را که دانلود می کنید، با پسوند ISO می باشد. برای استفاده از آن، می بایست آنرا به روی DVD یا CD رایت کنید یا توسط PowerISO فایلهای ویندوز را Extract کنید. این نرم افزارها معمولا حجمی بالا دارند، فضای زیادی را اشغال می کنند و اکثراً به شما این انتخاب را نمی دهند که فایل را بر روی فلش مموری ذخیره کنید. اما Windows 7 USB DVD Download Tool برنامه ای بسیار کم حجم می باشد که با کمتر از ۵ کلیک شما می توانید فایل های خود را بر روی DVD یا Flash Memory یا همان Removable Disk کپی کنید و با قابلیتی که شرکت مایکروسافت در این نرم افزار کاربردی قرار داده است به راحتی می توانید DVD بوتیبل ویندوز ۷ و ۸ را بر روی فلش مموری انتقال داده و توسط آن بوت شده و مبادرت به نصب ویندوز نمایید.

مصطفی بازدید : 246 دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

System Mechanic سرعت کامپیوتر شما را افزایش داده و آنرا از هر گونه آن اروری پاکسازی می کند. این نرم افزار به دلیل داشتن ابزارهایی که می توانند به طور مثال ۴۰ عدد از سمج ترین ارور ها را تعمیر کند، در هم ریختگی ها را پاکسازی کند، اینترنت را بهینه و سرعت دانلود را افزایش دهد و در نهایت امنیت اطلاعات شخصی را تامین و کارکرد سیستم را افزایش دهند توانسته است ۴۰ جایزه معتبر کسب نماید. حدود ۹۸% از مشکلات کامپیوتر به دلیل وجود در هم ریختگی ها و تنظیمات ناقص داخلی سیستم می باشد که با استفاده از این نرم افزار می توانید به تعمیر، تنظیم و ذخیره تنظیمات بپردازید.

Mechanic

مصطفی بازدید : 386 یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

نرم افزار  Super Internet TV نرم افزاری کار امد برای دیدن حدود  ۱۲۰۰ کانال از تلویزیون های مختلف کشورهای مختلف به صورت کاملا بی نظیر و با کیفیت از طریق اینترنت. حتما پیشنهاد میکنم این نرم افزار رو دانلود کنید.

مصطفی بازدید : 106 یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

NETGATE Registry Cleaner  نرم افزار کاربردی جهت پاکسازی ، بهینه سازی ، تعمیر و یکپارچه سازی بخش رجیستری ویندوز میباشد. هنگامی که شما نرم افزاری را نصب و یا حذف میکنید کلیدهایی در بخش رجیستری شما به صورت پراکنده ایجاد خواهد شد که تا حدودی روند کار با ویندوز را با مشکل مواجه میکند. NETGATE Registry Cleaner از قابلیت زمانبندی نیز پشتیبانی میکند و با اسکن بخش رجیستری و شناسایی کلیدهای معیوب و یا کلیدهایی که بعد از حذف یک نرم افزار در بخش رجیستری باقیمانده و حذف آنها و حذف فایلهای اضافی و غیر ضروری از هاردیسک و یکپارچه سازی بخش رجیستری عملکرد ویندوز را در بخش رجیستری تا حدودی بهبود خواهد بخشید.

تعداد صفحات : 89

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 797
  • کل نظرات : 75
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 72
  • آی پی امروز : 106
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 129
  • باردید دیروز : 202
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,454
  • بازدید ماه : 972
  • بازدید سال : 32,556
  • بازدید کلی : 715,863
  • کدهای اختصاصی

    رتبه سنج گوگل

    رتبه سنج گوگل

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    malakdownload.com Real PR