loading...
ملک دانلود WwW.MalakDownload.CoM ، دانلود برنامه ، دانلود نرم افزار ، نرم افزار آندرويد ، دانلود آهنگ جديد ، دانلود فيلم ،‌دانلود فيلم ايراني
مصطفی بازدید : 100 جمعه 01 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ من و تو و سال نو از شهرام شکوهی با کیفیت 128
ترانه: فرزاد حسنی ، آهنگ و تنظیم: میلاد ترابی

 

متن آهنگ من و تو و سال نو از شهرام شکوهی  :

یه روزی می گفتم میشه با تو بود

میشه بی خجالت بهت فکر

میشه اسم کوچیکت وساده گفت

میشه قدم زد کنارت به عنوان مرد

تو هر چی ازم دور تر میشدی

من انگار بیشتر عاشقت میشدم

تو این عشق وجدان تو راحته

من این کار و کردم خودم با خودم

خدایــــــــا یکی توی گریه بهت رو زده

سپرده دوتامون و دست شما

خدایــــــــا مگه میشه امسال با بغض تحویل شه

یه کاری کن خوب شه حال ما

نه چیزی به جز سوال من و می گرفت

نه بی تو قلب نوزاد بود همه سال و با درد تو سوختم

مگه میشه بی غرق تو شاد بود

نموندی عذابم.و کمتر کنی

نرفتی که با رفتنت خو کنم

گناهم چیه این شب سال نو

باید عطر جا موندت و بو کنم

خدایــــــــا یکی توی گریه بهت رو زده

سپرده دوتامون و دست شما

خدایــــــــا مگه میشه امسال با بغض تحویل شه

یه کاری کن خوب شه حال ما

 

دانلود دانلود با کیفیت 128
حجمحجم :   3.25 مگابایت
فرمتفرمت : mp3
پسوردپسورد : www.malakdownload.com
منبعمنبع : ملک دانلود

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 797
  • کل نظرات : 75
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 72
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 608
  • باردید دیروز : 179
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,354
  • بازدید ماه : 6,419
  • بازدید سال : 38,003
  • بازدید کلی : 721,310
  • کدهای اختصاصی

    رتبه سنج گوگل

    رتبه سنج گوگل

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    malakdownload.com Real PR