loading...
ملک دانلود WwW.MalakDownload.CoM ، دانلود برنامه ، دانلود نرم افزار ، نرم افزار آندرويد ، دانلود آهنگ جديد ، دانلود فيلم ،‌دانلود فيلم ايراني
مصطفی بازدید : 89 شنبه 02 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ همه خانواده ما از مجید اخشابی باکیفیت 128

ترانه : اسحاق انور ، آهنگ : محمد محمد علی

متن آهنگ مجید اخشابی به نام همه خانواده های ما:

زمان وایستاده روی نقطه تنهایی من

جنون رم کرده از آلونک صحرایی من

بهار تازه ای گل کرده از زیبایی تو

به رنگ آفتابی در شب یلدای من

امانت عشق تو رو خدا به قلب من سپرد

عشقی رو که خدا بده محاله از دل بشه برد

ناجی لحظه های من دستای خستم رو بگیر

که قلب من به عشق تو نبض دقایق رو شمرد

حسرت نور حسرت عشق مهر تو از دلم دمید

چشم امید من به توست نگاهت و ازم نگیر

من به تو سجده می کنم که مهر بی نهایتی

اختصاصی رسانه پاپ موزیک

عشق من رو بهم ببخش دل خوشیم رو ازم نگیر

نصبت بین من و تو مثل هوا و نفس

هر نفسی که می کشم. هدیه توست مقدسه

شرط و شروط عاشقی قیمت عشق رو میشکنه

من از تو چیزی نمی خوام یه گوشه نگات بشه

امانت عشق تو رو خدا به قلب من سپرد

عشقی رو که خدا بده محاله از دل بشه برد

ناجی لحظه های من دستای خستم رو بگیر

که قلب من به عشق تو نبض دقایق رو شمرد

 

دانلود دانلود با کیفیت 128
حجمحجم :   3.27 مگابایت
فرمتفرمت : mp3
پسوردپسورد : ندارد
منبعمنبع : ملک دانلود

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 797
  • کل نظرات : 75
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 72
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 578
  • باردید دیروز : 179
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,324
  • بازدید ماه : 6,389
  • بازدید سال : 37,973
  • بازدید کلی : 721,280
  • کدهای اختصاصی

    رتبه سنج گوگل

    رتبه سنج گوگل

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    malakdownload.com Real PR