loading...
ملک دانلود WwW.MalakDownload.CoM ، دانلود برنامه ، دانلود نرم افزار ، نرم افزار آندرويد ، دانلود آهنگ جديد ، دانلود فيلم ،‌دانلود فيلم ايراني
مصطفی بازدید : 238 پنجشنبه 07 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود تیتراژ سریال خوب بد زشت با صدای مجید اخشابی با  کیفیت 128

شعر: اسحاق انور ، تنظیم: حمید اکبرزاده

 

 

متن آهنگ تیتراژ سریال خوب بد زشت :

 

باور کن به نگات مدیونم
من عشقو تو چشات میخونم
وقتی تو لیلی من باشی
تا ابد مجنونم
من با تو دلخوشی میسازم
با حرفات دلمو می بازم
ای حس گرمی آوازم
من به تو می نازم
هزار هزار بهار گل یه گوشه نگاته
هزار قناری عشق تو مخمل صداته
بهار و سبزه و عید ، اینا همه ش بهونه س
هزار هزار سبد گل تو عطر نفساته
باور کن به نگات مدیونم
من عشقو تو چشات میخونم
وقتی تو لیلی من باشی
تا ابد مجنونم
من با تو دلخوشی میسازم
با حرفات دلمو می بازم
ای حس گرمی آوازم
من به تو می نازم
تو خوبی، ماهی
تو همون احساس دلخواهی
عشقی که همیشه با من همراهی
تقدیرمنی، خواهی نخواهی
باور کن به نگات مدیونم
من عشقو تو چشات میخونم
وقتی تو لیلی من باشی
تا ابد مجنونم
من با تو دلخوشی میسازم
با حرفات دلمو می بازم
ای حس گرمی آوازم
من به تو می نازم

 

دانلود دانلود با کیفیت 128
حجمحجم :   2.75 مگابایت
فرمتفرمت : mp3
پسوردپسورد : ندارد
منبعمنبع : ملک دانلود

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 797
  • کل نظرات : 75
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 72
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 718
  • باردید دیروز : 179
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,464
  • بازدید ماه : 6,529
  • بازدید سال : 38,113
  • بازدید کلی : 721,420
  • کدهای اختصاصی

    رتبه سنج گوگل

    رتبه سنج گوگل

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    malakdownload.com Real PR