loading...
ملک دانلود WwW.MalakDownload.CoM ، دانلود برنامه ، دانلود نرم افزار ، نرم افزار آندرويد ، دانلود آهنگ جديد ، دانلود فيلم ،‌دانلود فيلم ايراني
مصطفی بازدید : 89 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای فرهاد جواهر کلام با نام دست خودم نیست با بالا ترین کیفیت
ترانه : علی صالحی ، آهنگ : فرهاد جواهر کلام ، تنظیم : فرشاد فارسی

 

متن آهنگ جدید فرهاد جواهر کلام با نام دست خودم نیست :

 

دیگه من دست خودم نیست تو شدی تموم دنیام

 

می خوام از تو رد شم اما باز می بینم تو رو می خوام

 

چه کنم دست خودم نیست دستم از تو می نویسه

 

دست من نیست اگه چشمام بی تو میباره و خیسه

 

به خدا دست خودم نیست اما هر شب رو به رومی

 

تو شدی همه وجودم مثل اشکام نا تمومی

 

تو شدی تموم حرفام ریشه کردی تو وجودم

 

می دونم بی خبری تو ولی عاشقت می مونم

 

عاشقم دیونه تو به خدا دست خودم نیست

 

آسمونه دل خستم این روزا ابریه ابریست

 

عاشقم دیونه تو به خدا دست خودم نیست

 

آسمونه دل خستم این روزا ابریه ابریست

 

دیگه من دست خودم نیست تو شدی تموم دنیام

 

می خوام از تو رد شم اما باز می بینم تو رو می خوام

 

چه کنم دست خودم نیست دستم از تو می نویسه

 

دست من نیست اگه چشمام بی تو میباره و خیسه

 

به خدا دست خودم نیست اما هر شب رو به رومی

 

تو شدی همه وجودم مثل اشکام نا تمومی

 

تو شدی تموم حرفام ریشه کردی تو وجودم

 

می دونم بی خبری تو ولی عاشقت می مونم

 

عاشقم دیونه تو به خدا دست خودم نیست

 

آسمونه دل خستم این روزا ابریه ابریست

 

عاشقم دیونه تو به خدا دست خودم نیست

 

آسمونه دل خستم این روزا ابریه ابریست

 

دانلود دانلود با کیفیت 128
حجمحجم :   3.8 مگابایت
فرمتفرمت : mp3
پسوردپسورد : ندارد
منبعمنبع : ملک دانلود

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 797
  • کل نظرات : 75
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 72
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 445
  • باردید دیروز : 179
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,191
  • بازدید ماه : 6,256
  • بازدید سال : 37,840
  • بازدید کلی : 721,147
  • کدهای اختصاصی

    رتبه سنج گوگل

    رتبه سنج گوگل

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    malakdownload.com Real PR