loading...
ملک دانلود WwW.MalakDownload.CoM ، دانلود برنامه ، دانلود نرم افزار ، نرم افزار آندرويد ، دانلود آهنگ جديد ، دانلود فيلم ،‌دانلود فيلم ايراني
مصطفی بازدید : 110 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای احمدرضا شهریاری به نام گریه کردم با بالا ترین کیفیت
ترانه و آهنگ : احمدرضا شهریاری ، تنظیم : احسان احمدی

 

 

متن آهنگ جدید احمدرضا شهریاری به نام گریه کردم :

 

گریه کردم اشک هام و ندیدی تو ندیدی بی تو من شکستم

 

گریه کردم برگردی دوباره جون نداره این قلب شکستم

 

گریه کردم ، گریه کردم تا نبودی دونبالت می گشتم

 

بی تو اشکم بی تو هر دم می ریزه

 

وقتی نیستی بی تو گریم می گیره

 

گریه کردم ، گریه کردم تا نبودی دونبالت می گشتم

 

بی تو اشکم بی تو هر دم می ریزه

 

وقتی نیستی بی تو گریم می گیره

 

خیلی داغونم بی تو عزیزم خیلی تنهاست این قلب مریضم

 

روزی صد بار از اون وقت که رفتی می میرم

 

خیلی داغونم بی تو عزیزم خیلی تنهاست این قلب مریضم

 

روزی صد بار از اون وقت که رفتی می میرم

 

گریه کردم ، گریه کردم تا نبودی دونبالت می گشتم

 

بی تو اشکم بی تو هر دم می ریزه

 

وقتی نیستی بی تو گریم می گیره

 

گریه کردم ، گریه کردم تا نبودی دونبالت می گشتم

 

بی تو اشکم بی تو هر دم می ریزه

 

وقتی نیستی بی تو گریم می گیره

 

 

دانلود دانلود با کیفیت 128
حجمحجم :   2.79 مگابایت
فرمتفرمت : mp3
پسوردپسورد : ندارد
منبعمنبع : ملک دانلود

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 797
  • کل نظرات : 75
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 72
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 334
  • باردید دیروز : 179
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,080
  • بازدید ماه : 6,145
  • بازدید سال : 37,729
  • بازدید کلی : 721,036
  • کدهای اختصاصی

    رتبه سنج گوگل

    رتبه سنج گوگل

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    malakdownload.com Real PR